(19/10/2016) Proxecto de mellora de camiños municipais de acceso a explotacions agrarias no Concello de Celanova

• 2016 10 cartel mellora caminhosEste proxecto consistiu na realización das seguintes obras, no que o seu importe ascendeu a 75.600 euros:
    • Camiño de Bobadela
    • Camiño de Barxa
    • Camiño de Villares
    • Camiño de Hermide
  • As obras foron realizadas ao abeiro da Resolución de 25 de xaneiro de 2016, da Axencia Galega de Desenovolvemento Rural, pola que se aproba o Plan Marco: Mellora de camiños municipais e acceso a explotacións agrarias 2016, cofinanciado co Fondo Europeo Agrícola de Desenvolvemento Rural (Feader), ao abeiro do PDR de Galicia 2014-2020.