Presentación da segunda edición do Coworking

• Lugar
    Salón de Plenos do Concello de Celanova
  • Data
    Martes 9 de maio ás 12.00 horas

Folleto coworking 01PRESENTACIÓN DA SEGUNDA EDICIÓN DO COWORKING

Xornada informativa

ASUNTO:

Xornada informativa destinada á presentación da Segunda Edición do Centro Coworking de Celanova, destinado á formación e colaboración de expertos para aquelas persoas que contan cunha idea de negocio ou están pensando no inicio dun proxecto empresarial ou de emprendemento ou acaban de pomelo en marcha recentemente.

DÍA:

HORA:

LUGAR:

Salón de Plenos (Celanova)

DESTINATARIOS:

Axentes de desenvolvemento local, alcaldes e concelleiros responsables da área de dinamización local, autónomos, promotores de proxectos de emprendemento, etc.

OBXECTIVO:

Informar a tódolos axentes locais das comarcas de Terra de Celanova e da Baixa Limia, dos pormenores da iniciativa e recabar deles, ó mesmo tempo, información de posibles iniciativas de carácter económico ou empresarial que se estean poñendo en marcha nos seus municipios co fin de conseguir un número mínimo de proxectos que viabilicen a celebración desta segunda edición do coworking.

PARTICIPANTES:

•  Concello de Celanova: José Luís Ferro Iglesias (Alcalde)
  • ·         IGAPE: Guillermo Viña (xerente Igape Nova)
  • ·         EOI: Alfonso Martínez (Delegado territorial)
  • ·         Alcaldes das comarcas Terra de Celanova e Baixa Limia
  • ·         Técnicos de Emprego