Comezamos a programación de Cinemas de Galicia deste ano coa película "Cien años de Perdón"

• Lugar
    Sábado 22 de abril ás 20.00 horas
  • Data
    Auditorio Municipal Ilduara Celanova (AMIC)

2017 04 anhos perdonComezamos a programación de Cinemas de Galicia deste ano coa película:

100 ANOS DE PERDÓN

Sinopse: unha mañá chuviosa, seis homes disfrazados e armados asaltan a sede central dun banco en Valencia. O que parecía un roubo limpo e fácil pronto se complica, e nada sairá como estaba planeado. Esto provoca a desconfianza e enfrentamento entre os dous líderes da banda. "O uruguaio" e "O Galego". Pero, ¿que é exactamente o que buscaban os atracadores?
Director: Daniel Calpasorro
Reparto: Luís Tosar, José Coronado, Raúl Arévalo, Patricia Vico e Marián Álvarez.

Sábado 22 de abril ás 20:00h no AMIC (Auditorio Municipal Ilduara Celanova)
Entrada: 3€